27. apr. 2016

Guerlain event på Grand Hotel

Hi Lovelies!


Forrige uke var jeg på et koselig event med Guerlain på Grand Hotel for å se på de nye herreparfymene deres.


Vi var heldige som fikk besøk av Guerlains internasjonale dufttrener, Cyrille. Han var veldig flink og utrolig engasjert i parfymer og yrket sitt, dette gjorde eventen veldig interessant og spennende! De nye lanserte herreduftene fra Guerlain lukter utrolig nydelig, og er dufter som får deg til å snu etter en mann på gaten. Selv legger jeg merke til at herreprodukter er noe jeg begynner å like mer og mer, også å bruke selv. Vi fikk også lukte og se på noen av de nye damelanseringene.


Guerlain er et merke jeg ikke er så kjent med, så det var veldig spennende å bli bedre kjent med merket og deres utrolige rike historie. Det ble grunnlagt som et dufthus av Pierre François Pascal Guerlain i 1828 og var en familiebedrift i fem generasjoner. Det var alltid en Guerlain som var in-house perfumer i bedriften og selv om ikke en Guerlain lager parfymene nå, så har de håndplukket Thierry Wasser som in-house perfumer. I 1853 lagde Pierre Guerlain parfyme for Napoleon den tredje, det er helt sinnssykt! Vi fikk luktet på parfymen og flere av de gamle parfymene deres som Shalimar og de var utrolig nydelige! Siden Guerlain er en familiebedrift har det også gjort det mulig å bevare disse oppskriftene på de forskjellige duftene som solgte den tiden, og som fortsatt selges i dag! Det synes jeg er utrolig kult, og jeg må nok skaffe meg Shalimar. Senere utviklet de sminke og hudpleie. Det ikoniske solpudderet deres Terracotta kom ut i 1984.



De nye duftene! 

Guerlain | L´Homme Ideal Eau de Toilette



Guerlain |  L´ Homme Ideal Cologne Eau de Toilette


Guerlain sin La Petite  serie lukter fantastisk! 


with my girl Tsu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3