10. okt. 2017

MAC Cosmetics x Taraji P. Henson || Viva Glam Taraji P. Henson II Lipstick & Lipless - Review + Swatches

Hi Lovelies!


I september kom skuespiller Taraji P. Henson ut med sin tredje MAC Cosmetics kolleksjon og jeg har ting fra alle 3 kolleksjonene, men jeg tror nok dette er kolleksjonen jeg liker best. Denne kolleksjonen er en del av Viva Glam familien og ved kjøp av Viva Glam leppestift eller lipglass går 100% fra salget til The MAC Aid Fund noe som er fantastisk! 

Jeg digger Tarji og synes hun er en utrolig kul dame! Da jeg først så bilder av kolleksjonene måtte jeg ha den, jeg ble litt skuffet over at leppestiften har amplified finish fordi jeg elsker matte finish. Den skuffelsen gikk fort over da jeg først prøvde leppestiften, og da jeg tok lipglassen over ble den magisk! En utrolig nydelige kombinasjon, produktene ser bra ut hver for seg, men sammen blir de noe annet og designet på produktene er nydelig! 


MAC Cosmetics x Taraji P. Henson || Viva Glam Taraji P. Henson II Lipstick
Leppestiften er så nydelig, den er kobberbrun med amplified finish! Som alle andre MAC leppestiftene jeg eier, er denne pigmentert, lett å påføre, behagelig på leppen og siden den har amplified finish så gir den leppene mer fukt enn det de matte leppestift gjør og den holder lenge på leppene. 

MAC Cosmetics x Taraji P. Henson || Viva Glam Taraji P. Henson II  Lipless
Jeg er ikke så fan av lipglass, men denne har jeg brukt nesten hverdag siden jeg kjøpte den! Fordi den er skånsom mot leppene, den er ikke klissete ( noe som er veldig viktig for meg ), lett å påføre og ikke minst så ser den veldig fin ut på leppene, pigmentert og holder seg bra med tanke på at det en lioglass. Det er en lipglass med gullfarget perlemor.

Nederst til venstre: Swatches av leppestiften og lipglassen sammen, leppestiften & lipglassen.

Her har jeg på meg leppestiften og lipglassen sammen! En nydelig kombinasjon < 3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3