6. sep. 2017

Maybelline || Fit Me Ambassadør #betterfitthanever

Hi Lovelies!

Innlegget er skrevet i samarbeid med Maybelline


 I dag kan jeg endelig avsløre noe helt fantastisk! Maybelline sin Fit Me serie har blitt utvidet med 8 nye farger og jeg er ambassadør for nyansen #360 Mocha! Det er helt utrolig og en ære å være en del av Fit Me familien. Jeg tok bilder til denne kampanjen i Helsinki sammen med en herlig gjeng jenter i april, og det var en utrolig morsom opplevelse som du kan se mer av på youtube videoen under.

Maybelline sin Fit MeMatte & Poreless Foundation er en matte foundation som er med på å minske synligheten av porene dine. Noe den virkelig gjør, den gjør huden din flawless! Den er veldig lett å jobbe med og legger seg fint og naturlig på huden enten du vil ha sheer, medium eller full coverage. Den holder lenge og jobber utrolig godt med andre produkter. Maybelline Fit Me Matte & Poreless Foundation passer best for folk med normal til tørr hud. 


Det jeg liker så godt med Fit Mefoundationen og som også gjør meg veldig stolt over å være ambassadør for den, er at denne foundation serien kommer ut i et stort utvalg farger, den kommer i 16 nyanser og ikke minst at den er lett å få tak i.

Når jeg matcher foundation, liker jeg både å swatche dem på hånden og på kjeven. Det er egentlig best å matche foundationen på kjeven og se hvordan den blendes inn i huden og matcher halsen din. I forbindelse med denne kampanjen har Maybelline på sin nettside laget en side for å best mulig hjelpe deg finne den riktige foundationen fargen. Det er en fin side som jeg anbefaler dere å sjekke ut her.


Her kan dere se noen bilder av den kule kampanjen jeg tok med Maybelline! Det var en utrolig morsom opplevelse og rart å se seg i en sånn kampanje. Tusen takk Maybelline for denne muligheten. 

 Se på den girl sqauden her! < 3

Sjekk ut vloggen min fra photoshooten min med Maybelline!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3