12. juni 2017

Tarte Cosmetics™ x MakeupShayla | Contour Palette Review & Swatches

Hi Lovelies! 


I fjor lanserte en av mine favoritt-youtubere, MakeupShayla en limited edition contour-palett i samarbeid med det amerikanske skjønnhetsmerket Tarte Cosmetics. Paletteten er for folk med med mørkere hudtoner, noe jeg synes er fantastisk og Shayla fortjener det virkelig. Jeg digger når influensers får samarbeid med store merker! Det både kult og inspirerende. Shayla fikk meg til å lage konto på Sephora.com sånn at jeg kunne bestille paletten. Mitt første kjøp fra Tarte Cosmetics.


Tarte Cosmetics™ x MakeupShayla contour palett består av 2 contour farger, 1 blush, 1 setting pudder og 2 highlightere.  Her har jeg på meg alle produktene i paletten, som er helt suveren! Har også brukt contour fargene med den mørkeste highlighteren som øyenskygge



fra venstre: Contour fargene, blush, highlight, setting pudder & highlight


Alle produktene er pigmenterte. Særlig contour-fargene, så når du skal bygge «contouren» er det best å ta litt om gangen, slik at contouren ikke blir ender opp med å bli for hard.  De er lette å jobbe og funker også bra som øyenskygge. De har lang holdbarhet og sere fine ut på huden. Det er en perfekt palett å reise med. Du får så og si alt du trenger til hudsminken din med denne.


Som jeg nevnte tidligere er jeg utrolig stolt over at Shayla har laget dette, hun har jobbet hardt for å bygge seg selv opp på sosiale medier, instagram og youtube! . Fra å jobbe som makeupartist på MAC til å bli en så stor beauty guru. Det er virkelig noe å være stolt av!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3