23. feb. 2017

I'm Shock | Yves Saint Laurent Beauty - Black Opium Floral Shock Review

Hi Lovelies!


I’m shock! Yves Saint Laurent er ute med en ny parfyme og de har gjort det igjen! Denne heter Floral Shock og er det nyeste tilskuddet i Black Opium serien, som dere vet jeg er veldig glad i.

Først la oss ta et par sekunder å se på det nydelige designet på parfymen! Jeg elsker glitteret og den elegante kontrasten mellom rosa og svart. Et virkelig praktfullt utseende. Dere vet jeg har en svakhet for pent design.


Heldigvis for meg så ser ikke denne parfymen bare bra ut, den er on point! Fra den første gang jeg luktet på den, digget jeg den. Det er en dyp duft, samtidig som den er frisk og lett. En feminin og sensuell duft, som ikke minst har lang holdbarhet. Når man bruker penger på en parfyme, er det ikke noe særlig om lukten går ut etter en time.

I toppnotene finner vi finner vi Bergamott, Sitron, Pære og Freesia, I hjertenotene finner vi blant annet Gardenia og Appelsinblomst og kaffe og i bunnotene finner vi sandeltre, hvit musk og kaffe/ iskald espresso. En nydelig miks!

#presseprøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3