13. jan. 2016

Urban Decay x Gwen Stefani Eyeshadow Palette | Review & Swatches

Hi Lovelies!


Helt ærlig, Urban Decay kommer ut med hit etter hit etter hit! Jeg skjønner nesten ikke hvordan de får det til! Fra Vice 4 palett til dette. Jeg snakker nå selvfølgelig om paletten alle andre beauty bloggere også snakker om! Urban Decay x Gwen Stefani Eyeshadow Palette.


Da jeg hørte om at Gwen Stefani skulle komme ut med en palett i samarbeid med Urban Decay, tenkte jeg at det var et utrolig kult valg. Det passer virkelig med merket og at jeg håper Rihanna eller Zendaya er neste. Paletten inneholder 15 farger totalt hvor 12 er helt nye farger og 3 finnes i Urban Decay sitt permanente sortiment! Da jeg så fargene tenkte jeg at dette er en palett som er like perfekt til hverdagslige looks som fest-looks! Fine, naturlige/nøytrale/nude farger og noen kraftige farger! Pluss se på det kule designet! Det er så Gwen Stefani! Jeg elsker de prikkene. 


De fargene som fanget meg først var Zone og Danger. Zone fordi jeg elsker en naturlig brun øyenskygge og Danger fordi WOW for en blåfarge! Men altså, jeg digger alle fargene! Øyenskyggene har enten matte, semi-matte eller skimmerende finish. Fargene ser nydelig ut på, har lang holdbarhet og er ikke minst veldig pigmenterte! De irriterer ikke øyelokket under eller etter bruk. Det eneste som er litt synd med paletten er at den ikke inneholder en kost. Under kan dere se swatches av paletten. 


 fra venstre: Blonde, Bathwater, Skimp, Steady & Punk

 fra venstre: Baby, Anaheim, Stark, Zone & Serious

fra venstre: Pop, Harajuku, Danger, 1987 & Blackout


Her har jeg brukt Danger for å lage en kul blå smokey eye!

 Sneak Peek | Urban Decay x Gwen Stefani lipstick collection


Når man får paletten, inneholder den også en sniktitt på den kommende leppestift kolleksjonen hennes! Man får 4 farger, jeg har swatchet dem under. Leppestiften, lip linerne, blush-paletten er allerede lansert online i USA og du kan sjekke ut produktene her. 

Firebird ( Cream )


Ex-girlfriend ( Sheer ) 


Rock Steady - ( Cream )

( sorry for dårlig påføring )

714 (Mega  Matte ) 

2 kommentarer:

  1. Så fin du er! Det ser så gøy ut med sminke, men jeg har ikke de skillsene hehe. Men gøy å se her!! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :) Jo, det har alle! Øvelse gjør mester :)

      Slett

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3