17. aug. 2015

the Chioma Nail Polish | TL Blog Collection

Hi Lovelies!


Som jeg avslørte igår, har jeg laget en neglelakk i samarbeid med TL Design //Tone Lise Akademiet!


Min neglelakk er en del av en flott bloggkolleksjon med Agnes Lovise, Celina Karine, Wa2WoJune Holm, Julia Nyland, Stina og Hao Vu. Kolleksjonen er limited edition så det er bare å løpe å kjøpe. Da vi begynte prosessen med å tenke på farger, var det veldig vanskelig. Jeg ville selvsagt velge en fin farge, som jeg i ettertid ikke ville angre på. Det skulle være en farge jeg kunne være stolt av, men som også skulle være noe andre ville like. Til slutt endte jeg opp med en nudefarget neglelakk, i en virkelig klassisk tone som alle kler. Neglelakken koster 99 kroner.


Til tross for at dette er en høstkolleksjon, føler jeg at nudefargede negler passer uansett anledning og sesong. Alle neglelakkene har veldig bra kvalitet og lang holdbarhet og en fin konsistens som gjør at de glir lett på neglene. Neglelakkene tørker fort også, som er et must for meg, da jeg ikke orker å bruke hele dagen på at neglelakken skal tørke.

from the top: Hao Vu, Chioma, Wa2Wo, Celina Karine, Agnes Lovise, Stinablogg, June Holm & Julia Nyland

 TL Design har fantastisk kvalitet på neglelakkene sine og det betyr utrolig mye for meg at de spurte om jeg ville være med på Blog Collection. Jeg elsker sminke og har alltid drømt om å lage egne skjønnhetsprodukter og det at jeg allerede har fått det til synes jeg er utrolig kult!


Dette er noe jeg er veldig stolt av og jeg håper dere vil like min neglelakk så vel som resten av kolleksjonen. I dag kan hele kolleksjonen kan kjøpes i alle TL-salongene, uavhengige parfymerier og ikke minst på tlbeautystore.no som shipper internasjonalt! Kjøp min neglelakk her  Bruk koden CHIOMA for å få 10% rabatt!  

2 kommentarer:

  1. Så fin fargen din var! :)
    www.idarossland@blogg.no

    SvarSlett
  2. Åå så nydelig innlegg og bilde du laget med lakkene :D <3 Fargen din er helt nydelig <3 Forresten, ser du skrev Celina Karine på lakk nr tre, tenkte bare si fra om det:) <3

    SvarSlett

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3