9. apr. 2015

Holiday | Berlin Day 2 & 3

Hi Lovelies!


Day 2:

Vi startet dagen med god hotellfrokost. Faktisk en av de beste hotellfrokostene jeg har vært borti. Vi satte oss så ned for å finne ut hva vi skulle gjøre frem til vi skulle møtene venne våre senere på dagen. Det endte med at Eivind satt ned i hotellbaren og jobbet, mens jeg dro på shopping. En løsning som passet oss begge. LOL.


Jeg brukte et par timer og det var ekstremt deilig å dra alene, så jeg slapp å høre at Eivind mase om at jeg bruker for lang tid.

Da jeg kom tilbake dro vi til mathallen i Berlin, på et konsept som heter Streetfood Thursday. Her spiste vi masse god mat, før vi dro og bowlet. Det var så gøy! Jeg kan ikke huske siste gang jeg dro på bowling, så mange år siden er det. Jeg tapte en runde og kom på andre plass den andre runden #stolt






Day 3:


Langfredag var alle butikkene stengt, så vi dro på sightseeing. Til tross for at dette var tredje året på rad vi har vært i Berlin har vi liksom ikke dratt på sightseeing. Vi dro og så Brandenburg Gate og så på Holocaust Memorialene, som får en til å tenke. Hvorfor kan ikke alle bare være snille mot hverandre. Hvorfor er folk så slemme!  Det gjør meg så utrolig trist. Tilslutt så vi Berlin Victory Column som er fantastisk vakker. Enda flottere enn på bilder.




Etter det dro vi tilbake på hotellet og slappet av. Jeg var bare helt nødt til å se den nyeste episoden av Scandal lol! Hvis dere ikke ser på den serien, må dere det nå. Til middag dro vi på en nyoppstartet restaurant hvor en venn av oss jobber som heter Industry Standard. Definitivt verdt å sjekke ut hvis dere er i Berlin. Maten var utrolig god og servicen upåklagelig!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3