31. mars 2015

Review | Lancôme Miracle Cushion 05 Beige Ambré

Hi Lovelies!


Først av alt vil jeg takke for responsen på forrige innlegg! Det virker som at dere liker innlegg hvor jeg snakker mer om meningene mine rundt spesielle temaer og mer skal det bli. Over til det innlegget egentlig skal handle om. Det er Lancôme Miracle Cushion 05 Beige Ambré!


Miracle Cushion er en flytende kompakt foundation som består av 6 nyanser, hvor 1-3 er rettet mot lysere hudfarger og 4-6 er rettet mot mørkere hudfarger. (Jeg bruker til vanlig Lancôme | Teint Miracle Foundation 10 Praline) Det en SÅ lett på huden, jeg har aldri brukt en foundation som føles så lett før! Den absorberes inn i huden på sekunder og tørker utrolig fort.

Den gir en naturlig look og en fin glow, uten å irritere huden under eller etter bruk. Og ikke minst tørker den ikke ut huden, men holder den fuktig hele dagen. Miracle Cushion inneholder også spf 23. Det er alltid viktig å ta vare på huden : )

før                                                                    etter

Jeg synes designet er veldig fint og elegant. Det består av et silikon pute til å påføre foundation og et stort speil. Jeg pleier enten å påføre foundation med puten eller med en vanlig foundation kost. Den er også perfekt til å ha i vesken, når man trenger en touch up, ettersom den er så lett å bruke. 


Visste du at Cushion Foundation opprinnelig er fra Korea og har vært veldig populært i Asia de siste årene? Lancôme har vært det første sminkemerket som har lansert det i "vesten".


Først hadde jeg 06 Beige Mokka, men den var for mørk. Jeg tenkte at siden jeg har begge, hvorfor ikke vise de i et innlegg slik at dere kan se forskjellen. Jeg har swatchet dem ved siden av hverandre.


Her kan du se forskjellen mellom 05 Beige Ambré og 06 Beige Mokka

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3