12. feb. 2015

Giorgio Armani Beauty at Gimle Parfymeri | Vinn makeup-time hos makeupartist

Hi Lovelies!


I går var jeg på besøk hos Gimle Parfymeri og ble sminket av den kjempeflinke makeupartisten deres Lars Amadeus. Gimle Parfymeri, som er et av Norges eldste og mest eksklusive parfymerier, har begynt å selge Giorgio Armani beauty. Jeg ble sminket utelukkende med Giorgio Armani beauty-sminke. Det føles alltid litt rart når andre sminker meg. Kanskje fordi det ikke skjer så ofte i mitt tilfelle, men jeg blir litt nervøs, til tross for at resultatet gang på gang viser seg å bli fantastisk. Dette var utfallet denne gangen også. Sminken ble nemlig kjempefin! Og vet du hva? Du har også muligheten til å bli sminket av Lars eller en av de andre makeup-artistene til Gimle Parfymeri!
   
Alt du trenger å gjøre for å være med i trekningen er å fortelle meg hvorfor du fortjener å vinne eller om du mener noen andre fortjener å vinne! Vinneren vil bli sminket og få sminkeveiledning hos Gimle Parfymeri. Skriv svaret ditt i kommentarfeltet og husk e-post.
  
Konkurransen avsluttes 22.02.













Fine Marcela Linke fra Giorgio Armani Beauty & Camilla Schjelderup

Sminken som ble brukte på meg:

Ansikt 
Armani beauty | Fluid Master Primer
Armani beauty | Fluid Sheer #10 ( brukte den under foundation for å få glød )
Armani beauty | Luminous Silk Foundation #9
Armani beauty | Eye & Brow Maestro #1 Black
Armani beauty | Fluid Sheer #2 ( brukte den som highlighter )

Øyne
Armani beauty | Giorgio Armani Eyes to Kill Solo #5 
Armani beauty | Eye & Brow Maestro #1 Black
Armani beauty | Eye Tint #04 Émeraude
Armani beauty | Black Ecstasy Mascara #1 Obsidian Black

Blush
Armani beauty | Fluid Sheer #6

lepper
Armani beauty | Smooth Silk Lip Pencil #10
Armani beauty | Rouge d’Armani Lipstick #505 Scarlatto 


med flinke Lars : )

5 kommentarer:

  1. Så utrolig flott sminket du ble <3
    Hvorfor burde jeg vinne? hmm.. Jeg er jo en beauty junkie og elsker å få nytt input og lære nye ting! Selv om jeg er makeupartist selv så blir jeg aldri utlært og å få bli kjent med andre produkter og kanskje lære noe nytt om måten jeg kan sminke meg på er jo aldri feil =)

    (Jeg bor ikke i Oslo da, men skulle jeg være så heldig å vinne, så får jeg bare planlegge en togtur da ;) )
    eposten min er charlotte.b.88@live.com

    SvarSlett
  2. Åh, så fine bilder og så fint sminket du var. Hvorfor bør jeg vinne. Uten å virke for selvopptatt mener jeg at jeg burde vinne fordi jeg fortjener å lære å ta vare på meg selv. Jeg er ikke så alt for flink med sminke og kunne virkelig trengt noen gode tips og råd.
    Jeg vil så gjerne lære, men vet ikke hvor jeg skal begynne eller hvem jeg skal henvende meg til! Jeg er så lærevillig, og har lyst å bli litt mer jente-jente. Har alltid drevet med sport, var aktiv fotballspiller fra jeg var 8 til 18 år så hadde ikke tid til å lære om jenteting (hadde trening 6 dager i uka).
    Sminke, hår og slikt har derfor ikke stått høyt oppe på lista i min oppvekst, og hadde jeg vært så heldig å vunnet kunne jeg ha lært masse hos Gimle Parfymeri!
    Mail: eliseholtanopenshaw@outlook.com

    SvarSlett
  3. Wow du ble fin! :D jeg håper å vinne fordi jeg lærer så utrolig mye av det å bli sminket av andre! Jeg er veldig ydmyk på det at jeg ikke er utdannet makeupartist, og suger derfor til meg alt jeg kan av læring fra dyktige artister! Hadde vært dritspennende! Har også veldig lite erfaring med denne sminken. Det virker bare veldig lærerikt da:)

    SvarSlett
  4. Mailen min er forresten henriettewu@gmail.no :D

    SvarSlett
  5. Så fint det ble! :) Jeg vil vinne fordi jeg føler jeg trenger litt sminketips. Jeg er utrolig dårlig på å variere sminken min, så det blir som oftest det samme hver dag.. Å bli sminket av en makeup artist som kan mye mer enn meg hadde vært utrolig gøy ;D Spesielt resultatet hadde jeg vært spent på å se :)

    majsen-ek@hotmail.com

    SvarSlett

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3