28. feb. 2014

Vinn personlig tilpasset hudpleie fra Vichy!

Hi Lovelies! 


Jeg deler ut en personlig tilpasset hudpleieserie fra Vichy og flott Swarovski-armbånd til fem av mine flotte lesere. Vinnerne får altså en eksklusiv mulighet til å teste en personlig tilpasset hudpleierutine i 100 dager. Når produktene dine går tomme, får du påfyll.(og det er helt gratis!)
Vichy har lansert en online hudanalyse, som funker ca. slik: du tar et bilde av ditt sminkeløse ansikt og laster dette opp med Vichy sitt program, her.
Når det er gjort, svarer du på noen spørsmål om huden din før Vichy analyserer svarene dine og bildet ditt. Med dette utgangspunktet kommer programmet frem til produktene som best vil forbedre din hud.
Når du har tatt hudanalysen og kommet til feltet hvor du skal skrive inn din kontaktinfo, må du huske å fylle inn ”Chio” der hvor det står ”evt. Påmeldingskode” slik at jeg kan trekke en vinner blant mine lesere.
Når du har gjort dette, sender du meg en epost på chibailey@hotmail.commed emne «Vichy»
PS: Vichy gir 100 kvinner en eksklusiv mulighet for å teste en personlig tilpasset hudpleierutine i 100 dager (og det er helt gratis )Gå inn på www.100dager100kvinner.no for å søke og å lese mer om prosjektet. Søknadsfrist er 12.mars. Så hvis du ikke vinner min konkurranse, kan det fortsatt hende du blir valgt ut til å få en personlig tilpasset hudpleierutine.


Swarovski-armbånd 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3