1. sep. 2012

Polhem PR Julevisning

Hi Lovelies!


På Torsdag etter skolen dro jeg til Polhem PR. De hadde pressevisning av årets julekolleksjoner og for å si det mildt kommer julemoten til å være fantastisk eller så fantastisk den kan bli når man skal kle seg varmt og det er -15 ute. Det var også litt trist å tenke på at det er litt over 3 måneder til jul, noe som også betyr at jeg har bursdag snart ( 21.12) da fyller jeg 21! Jeg så masse fine bursdags og julegaver under pressevisningen.

After uni I went to Polhem PR, they had a press view of this years Christmas collections. The Christmas fashion is going to be awesome. I can't believe Christmas is in a little over 3 months now!

Grøt!

Grøten smakte såååå godt!

Silje og Sigrid fra Topp

Vixen redaktør Marie Nord og Blogger Elen





Andreas Tangberg og Mia Thorsø fra Polhem PR 

V Collection

Real Housewives of Oslo Sandra Marie 


Cake pops maskin!


I love produkter


Super bra håndkrem


Fikk ordnet neglene

Bad Norwegian

Nespresso

yummy.

Daniel og Daniel nytter gode cake pops


Fine boots

Mira Craig med søt venninne



Organisk Ketchup 

Hellstrøm lanserer akevitt

Tilslutt av det trekning av julegaver. Jeg vant klær til niesen min fra Pierre Robert :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3